Juli!

Det slog mig just att i slutet av denna månad ska jag på läkarbesök, ett besök som jag hoppas ändrar min framtid. Jag hoppas att allt ser bra ut nu & att alla prover & värden är bra, så vi kan fortsätta med nästa steg. Det vore drömmen!
Jag ska bara gå ner nått enstaka kilo till, men de ska jag börja med redan imorgon.
 
Jag funderar på gatufesten på fredag, vore awesome! 
Bara man hittar nån som kör, men de gör man ju oftast alltid! Kanske min fina kan köra sin fina? :-) höhö! Vill ju se: takida, syster sol & den svenska björnstammen!
Resten tar jag på yran ;-)
 
Dags att sova nu, jobb i morgon :-)
 
Puss på mina 2 älsklingar :-*
 
 
You want it, I got it ;-) 

Kommentarer
Anonym

Hoppas att allt ser bra ut på läkarbesöket, o det låter så spännande att "fortsätta med nästa steg"! hi hi!!

Svar: None
marialinden.blogg.se



2012-07-03 @ 08:27:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback