en regning & hostig helg

Herregud, igår va det "bonnfest" ordentligt :-) Jag va nykter!
 
Trakorrace i Döviken;
På dagen var vi i Döviken (ja på kvällen oxå men) och deet regnade nå sååå hemskt.
Jag blev blöt direkt och fick gå blöt större delen av dagen, när jag gick & satte mig i bilen runt 4 tiden så frös jag som en..ja, inte vet jag men nå hemskt iallafall. Det va så lerigt så hälften fick bli bogserade med traktorer och fyrhjulingar. haha! vilket kaos det va alltså. Vet inte hur länge vi satt & gruvade oss innan vi kom iväg, haha.
Sen hade vi MIN bil och den är kanske den svagaste och mest idiotiska bil att ha när man ska åka till Döviken, de konstaterade vi igår.
 
På kvällen var det öltält, jag va som sagt nykter. Dock fick jag ha vinter-stövlarna på mig för all lera osv.  Funkade det med, jag mår iallafall bra idag och kan ligga inne & mysa i regnet utan större dåligt samvete. Imorgon blir det Åsele med min fina, mys =)
 
Justja, Liza Marklunds filmer, har ni sett dom? Om inte...:DO IT =D
Vi har sett Nobels Testamente & Prime Time än så länge...hoppas på fler under dagen.
Jag tycker dom är såå bra och jag rekomenderar dom starkt.
 
Finns det någon gullig själ som skulle kunna göra om min header?
jag ser den inte ens själv :( och det finns fler som inte gör det.
 
Jag hostar och hostar, jag har snart mer ont pga träningvärk i magen än vad jag har av hostan som river i halsen.

Over and out / Mia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback