tankar.

Söndag idag, som det ser ut nu så blir de en lekstund med Natalie & Hugo senare :-D
Igår gjorde jag i princip ingenting, käkade middag med några vänner & sen film kväll.
Paranomal Activity 3, iofs hade jag ju sett den innan, men inte dom andra. Så..jag sov mest =p HAH. Sällskapet Mia.

Sen har det hänt en del saker som har fått mig att dampa av, förra veckan sov jag mer eller mindre hela dygnet hela veckan. Kraften va helt borta. Denna vecka har inte heller varit lätt. Det är mycket nu, men det som inte dödar, de härdar - inte sant?! Jag saknar en vän, jättemycket. Jag saknar att leva. För de va länge sen de hände nått nu känner jag. Jag vill tillbaka till 30 december, då hade vi mys i Böle allihopa.


Magda & Carro - Jag tänker på er, ni klarar det här <3





Älskade lilla busan, vad du förgyller mitt hjärta med lycka :') <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback