hjärtat slår nästan så hårda slag att jag får ont

Måndag

Om 5 månader fyller jag 24 & om 5 månader och en dag fyller Zera 2 :)
24 år, alltså. kalla mig fjantig, MEN jag känner mig gammal. Jag har lixom ingenting av det jag sagt jag skulle ha vid 20. iofs, ibland är det jäkligt skönt, men ibland jäkligt tråkigt.

Iallafall, vi går mot ljusare tider - mot sommaren. Jag längtar. Jag vill ha värme. Jag vill ha sol, kalla öl & massa skratt. Ja, det får jag ju egentligen lite tittsomtätt, allt utom solen då. Men då behövs den inte, de ger mig värme iallafall, jag menar. sist satt jag framför en kamin tills jag nästan dog, haha! :P

Jag ska försöka orka mig på en prommis med min lilla söta, E.T, dobby, björnen - you name it.
Kärt barn har många namn ;-)


Pictures;











Kommentarer
fanny

åh saknaaaaaaaaar <3



Blogg: http://fannsantvaa.blogspot.com
2012-01-18 @ 12:16:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback