världen skulle rasa om du glömde mig.

Fredag

Idag ska vi (läs Zera&Jag) träffa Natalie & Hugo för lite fredagsbus :)
Introt på Strandliden gick bra, iallafall för min del. Hoppas dom oxå tyckte de, haha.
Igår jobbade jag delat och idag är jag ledig.

Igår ringde jag BTS, ska börja plugga upp matte A&B & naturkunskap A&B. Sen har jag alla behörigheter för att söka sjuksköterskeutbildningen, och när jag har matte a&b, kan jag söka till socionom. Jag vet inte riktigt vad jag vill bli, men det får tiden utvisa. Jag önskar bara att det gick att plugga sånt här, är leds på att åka till stan eller vart fan man nu ska. jag trivs ju faktiskt här hemma. :)

Näääe, nu ska jag ta & klä på mig och bege mig ner på byn för att posta ett brev samt fara & busa.
Ha en bra dag allihopa, för det ska vi ha.


PUSS. <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback