mitt hjärta vandrar omkring.

Torsdag

Det känns skönt att vara hemma igen, även om jag gärna hade stannat ett par extra dagar i solen.
I morse var jag och tog blodprover, så vi får se vad dom visar, om jag måste fortsätta äta medicin eller om det räcker.

Jag har åkt på en förkylning, igen. samt mag-smärtor sen resan - suck! :-p måste ju vara härtad med både förkylningar och magont snart ;)
Har inte fått nått brev från OP ännu, trist. Vill ha skiten överstökad snart.

Jag hoppas du läser det här Mogge - för just nu poppar jag gamla Ulf Lundell låtar som aldrig förr, blir du stolt då? :) Jag dansar fram rentav ;)



Iallafall, jag borde vara lycklig nu. Det som jag längtat efter är så nära så jag faktiskt kan ta det. Men ändå känns allt vemodigt och jobbigt? För 2 år sen va det här min högsta dröm, men idag? jag vet inte. jag känner mig bara orolig och rädd. kanske blir det bättre. jag hoppas på det. annars dör hela jag.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback