Kyssarna får mig stum & fylld av längtan.

Ännu en dag har passerat förbi & för mig är det dags att kolla på Segemyhr och försöka sova.

Jag tycker om det här, det känns så bra, ja just för tillfället iallafall & hoppas känslan håller i sig. Jag börjar få en känsla om att framtiden blir jäkligt bra, även om jag så hårt tvivlar ibland. Det kommer bli jobbigt bitvis, riktigt jobbigt. Men det som inte dödar, de härdar.
I slutet blir jag lycklig & det är det som räknas, även om de känns långt dit ibland. Men jag har fina människor runt mig, som dagligen påminner mig om att beslutet är de bästa - även jag själv märker de då jag sakta börjar komma tillbaka till mig själv. Jag har människor som puschar mig framåt, istället för hugger mig i ryggen när jag vänder mig om.


Tack för mina kära vänner & för min otroligt fina Zera <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback