det finns saker jag saknar.

Min måndag började inte som planerat, jag skulle bege mig till jobbet idag, men eftersom min förkylning inte va på topp i morse och inte min mage heller så blev jag hemma. Knaprar alvedon och dricker en massa te.
Om jag är piggare i morgon blir det intro på Strandliden för min del, så najs. :-D Behöver verkligen jobba massa nu framöver. Jag är leds på det här att bara vara hemma.

Annars då, jo då. det knallar och går. har varit hemma hela helgen. förutom en stund igår då jag faktiskt åkte lite skoter (eftersom jag kände mig bra, men icke! fick bakslag för de idag) annars har jag mestadels legat på soffan och krampat och snorat. toppen. eller så inte.





Åh, jag vet vad jag vill. Jag vill upp till himmlen en gång till <3


OCH...om någon känner sig manad att vara riktigt gullig mot mig på alla hjärtans dag, så jatack;
(annars går det lika bra vilken annan dag som helst) ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback