det va ett tag sen.

Hej på er. Long time!
Jag har jobbat, jobbat & jobbat & i veckan blir det mer jobb. Gillar´t!
Gjorde ca 65 timmar denna vecka.
Jag hoppas på en utomlandsresa i slutet av september & då måste man jobba ihop en massa pengar.
 
Annars är det lungt här hos mig, ingen läkartid har dykt upp ännu heller.Tråkigt, men skönt på samma gång då jag kommit av mig med både träningen & viktnedgången sen jag blev sjuk i början av juli. Menmen! =)
 
 
Jag måste börja läsa en massa jäkla matte nu också, annars vet jag inte hur jag ska lösa min framtid ;)
Men det går nog bra, det måste de!
 
 
 
 
 
Finns det någon som kan göra om min blogg? snälla......

Kommentarer
Maria

PUSS!!!



Blogg: http://menmaria.blogg.se
2012-08-20 @ 22:43:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback