välkommen till skogen!

Här kommer lite bilder på huset, detta är bara en liten del av vad de består av och ännu är allt inte klart.
Men det är fint & mysigt. Jag älskar det! Allt har ändrats sen vi satte nycklarna i dörren för första gången, det är sant. Alla katter, samt Zera har blivit helt annorlunda, jag kan koppla av nu när jag är borta ifrån Gulldalen.
Jag vill aldrig mer sätta min fot där uppe, om jag nu inte en vacker dag verkligen måste! (kan hälsa på Malin, så långt kan jag sträcka mig) Jag har ro att göra saker här, jag vill göra saker. Jag trivs så förbannat bra här.
Jag hoppas att allt bara blir bra som sagt. 


två av mina viktigaste hjärtan <3



Trappen upp



Matsalen. Hall till vänster och köker till höger.



Hallen!



Klädhängaren :)







Ikväll har jag bakat bullar, utan allt man egentligen ska ha =P (kavel, bullpapper, bakplåtspapper)
Jaja, finns ju katt & hund som gillar bullar. Zera har redan fått en och den verkade godkänd. Själv vill jag inte ens titta på dom. =P
Jag ska ta & ta med mig hunden till duschen, först ska hon få duscha, sen jag.
Hon har ju en hel lägda här att gräva på, så hon är hemsk smutsig idag :) den lilla go-grisen.
Men ack så roligt hon har när hon gräver, det är hål fanimej överallt! *Oppps, förlåt*
Sen har vi skogen precis här ovanför, så ibland går vi dit. Dock har det varit så blött nu ett tag.
Men det finns mycket för oss att göra. Största delarna av dygnet är det ju bara hon & jag <3


Godnatt på er därute.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback