Sängliggandes!

Ligger hemma idag med, natten har varit jobbig. Har varit täppt i näsan, så jag knappt har kunnat andas, jag har vaknat & varit sjöblöt i svett ena sekunden & andra vaknat & skakat som ett litet asplöv. När jag väl fått i mig alvedon & näs-spray och kunnat somna, så vaknar jag kvart i 5 av en skällande jävla räv, jag blev tokig! Jag ville nästan grina..för nu ligger jag här & inte kan somna om. Igår somnade jag vid 10 på morgonen, sov till kvart i 2. Sen va av uppe till halv 5, sen sov jag till halv 9 & va upp en timme sen legat i sängen & ligger ännu. Så nå vidare pigg är man ju inte...nog om det!

I helgen fanns det mycket att göra, men inte längre. Blir nog sängen för hela slanten.

Nästa vecka ska jag klippa mig & färga håret (om det inte dyker upp jobb eller annat) längtar =) har inte klippt mig sen innan vi åkte till Egypten.
Appropå de, vad jag vill tillbaka till värmen. Kollade på London resorna igår igen, vill dit. Skulle även vilja åka till NY, men det är så mkt dyrare så det får vänta =)

Jag ska ta en varm dusch, sen krypa ner igen.

Sen....saknar jag Malin! Har knappt umgåtts med henne på en vecka typ :-( <3



........lycka är att sova bredvid den man drömmer om <3


Kommentarer
Malin

Saknar dig med <3



Blogg: http://malindahlberg.blogg.se/
2012-04-13 @ 13:48:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback