klara mig själv?

Igår när vi satt i köket, påpekade han att jag verkade vara en som ville klara mig själv. Att medans alla andra ringde till varandra så gjorde jag inte det. Nä, jag gör faktiskt inte det. Jag ringer oftast då jag vill nått eller känner för de. Ska man hålla på & ringa varje familjemedlem varje dag kommer räkningarna sluta skyhöga. Jag vill klara mig själv så gott jag kan. Det är väl roligare om man hälsar på då isåfall, för vi bor ju på samma by. (ja, de flesta av oss) Sen ringer man väl spontant till folk ibland, men inte särskilt ofta. Inte jag iallafall =P Kul att han uppmärksammat de, för det har inte jag gjort. Ja, hoppas ni förstår vad jag menar. För fick inte till det här på nått bra sätt kände jag. Det är ju inte så att jag inte bryr mig, det gör jag. men jag är väl ingen sån person helt enkelt (längre)
Nu menar jag inte att ni inte får ringa, jag menar bara att han påpekat att jag ville klara mig själv så gott jag kan.


När jag saknar, kollar jag alltid ut.
Jag vet att du finns där ute, jag vet bara inte vart


PUSS/

jaaag

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback