Inga kan älska som vi!

Idag har jag haft en fin vän på besök, så roligt varje gång vi hinner prata lite hemlisar :-) ska bjuda på fika nästa gång, de lovar jag. :)

Annars då? Jo då..har haft en lugn dag, vi har slängt sängen som stod i lägenheten annars har jag legat hemma & varit hängig.
Har äntligen fått till hur fan man använder matberedaren & inte bara mixern, de tog ett tag. Tack för hjälpen raring :-* :)

Stan på fredag, måste bli piggare.
Har ju massor att fixa där, saker, kläder, hundmat osv. Och ingen läkare har ringt ännu heller.....blir T-O-K-I-G! :-(
Justja, ska klippa mig på fredag. Har inte klippt mig på 3 månader tror jag! Usch vilket skatbo jag går runt med.

Åh, appropå skatbo, haha! Förra helgen på lördagsmorgonen runt 7, satt jag i personalrummet på jobbet & studerade 2 skator som skulle bli sambos. De bestämde sig för att bygga bo i det dryga 2 meter långa trädet utanför.
Gud så det började fixa med detta bo, lila så i söndags. Undrar om dom är klara nu? =) haha..

Taget ur en bra bok; mitt hjärtas bok.

" Vi log mot varandra, vi kysstes. Han kysste mig på ett sätt jag aldrig tidigare upplevt, det är sannerligen sant & på riktigt. Aldrig någonsin har väl någon haft en sån känsla för kärlek, vuxenlek, skådespeleri....kalla det va du vill för jag vet inte! Vi satt där och bara satt. Jag ville egentligen bara skrika av lycka. Vi hade gjort det, igen. Nyfikenheten tog oss dit första gången, men vad tog oss dit nästa gång och nästa? Och gången efter de? Han var vackrare än vad jag någonsin innan hade sett, han ändrade både utseende & beteende där vi låg. Vem var han egentligen? Mannen jag trodde jag kände hade helt plötsligt väckt ett begär i mig jag aldrig hade kunnat föreställt mig & att han bara låg, där bredvid, så nära att jag kände hans hjärta slå & min kropp mot hans sa en hel del, jag kände nog honom inte alls, men den nya sidan var unik. Framför allt kände jag, att jag inte kände mig själv. För då hade vi aldrig legat här, tillsammans jag&du"

Åh! Såå bra <3


Nu, upp & elda!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback