Impulsiv....igen!

Dagen har jag spenderat med M, vi har ätit sallad och kollat på film också (Taken, en film jag tycker ni ska se om ni inte redan gjort de), eftersom jag va så trött och inte ville somna..så kom impulsiva Mia fram.  Denna gång tog jag & min fina vän M och målade om köket. Från en färg som va typ röd/orange, skitfult, till vitt - skitsnyggt/snyggare.
Vi har även varit listiga idag, så de så ;-) Vi kan allt vi.

jaha, nu då? börjar bli lite och skriva om känner jag. inget är ju egentligen intressant. men det är samtidigt kul, eftersom jag vet att det faktiskt roar nån...iallafall Malin.

Jag hoppas denna helg blir mysig, som det ser ut nu så kommer den iallafall bli det.
Påskmiddag, delar av olika familjer kommer (både från Skellefteå, Sthlm & Skara), alkohol, godis, hotellbesök, skratt och mycket mer. Me like.

Just ja, har även idag gjort turkisk peppar shots. Hoppas det går att dricka, det gjorde det sist iallafall, hemma hos Malin. - herregud så mkt Malin det blev i det här inlägget - men vad gör det, hon är ju "a part of my life" lixom.


PUSS och godnatt från mig.



"Alla är dumma i huvudet, det beror bara på vem man frågar"

- Även om du tog tillbaka allt som du har sagt
Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär
Om du lovade att ändra dig och bli normal
Om du sa jag kommer alltid att älska dig
Skulle det inte spela någon roll
För tro det eller ej men jag älskar inte dig

Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer

Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd

Och jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Det har jag lärt mig nu-

Kommentarer
Malin

kan aldrig bli för mycket Malin :D

haha vi kan väl va listiga vi :D

<3<3<3<3



Blogg: http://malindahlberg.blogg.se/
2012-04-04 @ 23:22:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback