igår var det en bra dag.

Igår jobbade jag till halv 4, sen umgicks jag med vänner som det var länge sen jag träffade. Det var skönt!
Även om det är långt mellan gångerna så är det så roligt. Inatt sov jag dock inte ett skit, frös som fan, kändes som om jag stod naken ute i - 50 grader eller nått.

förra veckan försökte jag få tag på min läkare, som jag har i stan och som opererade mig.
men det är ju fan helt omöjligt. det han lovade inte skulle hända, har ju hänt. han skulle ringa ang min medicin, ifall den har hälpt eller om jag ska öka dosen, men inte det heller. irriterad tjej. man kan ju inte säga att man ska testa en medicin i 6 månader och sen skippa utvärderingarna? jo kan kan man ju tydligen, men jag vill ha utvärderingar..för jag vill ha rätt medicin dos. kanske har jag det nu redan, eftersom han dubblade min dos samma dag som operation (eftersom jag frågade, eftersom han inte hade ringt på 1,5 månad..som han skulle och då skulle han ha rättat till min dos...men bättre sent än aldrig) jaja...dessa läkare, det är väl bara människor de också. men det stör mig oerhört.


Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

Vad är det för medicin du tar? :/



Sv: Jaa, det gjorde vi ju ja! Hah! Ibland så glömmer jag nästan bort att vi har träffats IRL ^^ Och hallen blev sååå mycket bättre! Ljusare och nu har vi mer ordning på grejjerna :)



Med mig är det okej, har varit mkt privat på sistone som tagit all min energi. Hur är det själv?? <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2012-04-24 @ 19:52:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback