Håll hårt i din goda vän

för där ute finns det gott om ormar.


Godkväll;
I min kvälls-värld händer det inte mycket, Zera har nyss fått mat och jag eldar i spisen. Mysigt! =)
Kvällsmackorna är gjorda, nu är det bara sällskapet som ska komma.
Den här månaden har gått så förbannat segt, tycker det har varit mitten av månaden i flera veckor nu?
Det är lixom 2 veckor kvar till lön och jag som trodde jag skulle få åka till stan NU på lördag och shoppa, men jag får gott vänta. Så seeeeeeeeegt :P

Hmm..vad ska jag roa er med? =p att jag ätit mig smälltjock under påsk? så nu har jag ju det jag gör framöver. Försöka få bort allt det. hehe, men gott va det iallafall ;) Men som vanligt...när man bestämt sig för att börja träna eller dylikt. Vad hände? Jo, jag blev förkyld. Sen då? Jo, när jag gick ut i helgen så gick mina skor sönder, sulan lossnade? Hejja. Skit-roligt. Jag kunde väl ha tagit av mig skon och hivat den rätt ner på 87:an. Skojävel!
Jaja, jag får gå i mina vanliga osköna skor..så länge! Eller om jag ska offra mina nya fina inneskor att gå ute med. Rosa & svarta gympaskor. Men dom lär ju gå sönder eftersmo sulan är så pass mkt tunnare än ett par ute skor? SKITSAMMA!

Hmm, jag kanske ska ta och duscha och krypa ner i sängen och kolla på film.
Känns lockande faktiskt.

Godnatt på er därute.


Jag tänkerdig


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback