grabben i graven bredvid.

Torsdag idag och idag har det hänt grejjer. Iallafall i min värld. ehe.

Jag har haft fullt upp hela dagen, känns skönt. Stod lixom bara...typ 30 min på bolaget? 
Inne på ica var det kaos, fick lite smått panik. Folk sprang åt olika håll och bara va som galna höns.
Sen när vi skulle betala lämnade paret framför sin kundvagn ivägen, precis där man skulle betala och jag blev tokig, och utbrister; "Men hur svart var det och ta med sig kundvagnen härifrån" och tar den och nästan prejjar gubben åt sidan med min ilska. Han i kassan bara kollade på mig. MEN SO WHAT? Hur länge tänkte dom låta den tomma vagnen stå där, förmodligen tills jag tog bort den. Vi fick lägga upp varorna läängst bak, en & en medans dom stod & packade? Nääehääedu, nästa gång kommer jag ta sats från godis hyllorna och med vagnen och köra på paret så det far i vagnen och släppa så det far ut..om det nu hade så bråttom hjälper jag dom gärna.
Sen är det ju såhär, AIK möter Skellefteå på hemmaplan ikväll och förlorar vi ikväll kniper SAIK den andra & sista final platsen. Liiite tråkigt, men okej. Jag har inte så stora förväntningar pga den förra matchen, men allt kan hända. Synd, hade ju hoppats på FBK - AIK i finalen.

Fick även veta att V. är här, awesome det med :D

Tyvärr har jag inte "återhämtat" mig från min operation som jag borde. Undra när det tänker gå till sig då,
för jag är leds nu. Det har dels blivit som det inte skulle bli pga att man gjorde det man gjorde, men så blev de.
Min vanliga tur........Saknar medvind ibland kan man ju säga. Men vad gör det om hundra år?
har gjort så många undersökningar nu och massa prover, så man tycker man borde bli van, men icke.
Lika jobbigt varje gång. Men det som inte dödar, gör en starkare? (säga vad man vill om det egentligen)

General Knas - om jag någongång gifter mig med nån, borde det bli han. Han har en röst som jag bara är helt såld på, jag älskar den. Att poppa hans (och syster sol´s) låtar i bilen, ååh - love it!
Han skulle få sjunga för mig varje dag.


Hursomhelst, ska lägga mig och se filmen Sex Drive, jag har försökt flera kvällar nu, men har bara somnat.
Nej, inte för att den är dålig. Utan för att jag är en trött liten människa.



Grattis på födelsedagen Matthias :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback