föralltid din, föralltid min, föralltid varandras.

Sitter i köket och funderar, jag skulle egentligen ha bakat bullar idag....men jag hade ingen kavel :) otur.
Jag får köpa en i morgon om ingen kommer hit med en ikväll. Är sjukt sugen på att baka massa saker helt plötsligt, kanske dags att köpa lite bakgrejjer nån dag =) Vi får se om det lyckas, annars blir det den klassiska kladdkakan som serveras här hemma i fortsättningen. Tur man kan laga mat iallafall.
Va ner på strandliden och hämtade mitt schema oxå, najs. det tackar jag för, tacktack.

Jag har så mycket planer på allt nu, varken pengar eller tid räcker till =P behöver mer jobb & mera timmar per dygn.. Iofs vet jag inte vad jag ska jobba med för att få ut minst 50 tusen i månaden :D jag är nog för dum för nått dylikt. I helgen, räknade jag matte faktiskt. Ja, åtminstone några tal. (skrev inte ner dom i boken utan jag & F gjorde dom bara sådär rent spontant när jag kollade igenom boken) och jag kunde lite =D Jag måste bara ha nån som driver på mig, annars blir det aldrig gjort. Som idag, har haft hela dan på mig, men har annat att göra tycker jag ;-)

Nu ska jag kolla på kryssningar ;)
_____________________________________________________

Att man kan vara så nära, men ändå så långt ifrån varandra.
Ibland känns det som om jag inte ens känner människan längre, eller om jag nu ens nånsin gjort de.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, det är nått att jobba på om det ska ändras. Ett tufft jobb.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback