ehmn

Det är såå tråkigt att bara gå hemma en del dagar, speciellt eftersom man gör det ensam. Man gör inte annat än väntar egentligen.. :-(
Finns ju egentligen en hel del att göra, men det är lika bra att vänta till F. är hemma så jag vet vad jag kan göra. Jag har ju målat om överallt redan nu ;-)
Men ska köpa färg så jag kan måla om tvättstugan iallafall, men det får bli i början på maj. Då ska jag hyssa ännu mera! ;-) fast det blir ju bra varje gång vi gör nått! Aja...


Kollar på Svensson Svensson, han är väl underbar Gustav Svensson? =D
Jag älskar den mannen och jag skulle verkligen vilja skaka hand med den karl'n...... :-) - precis som med Fredrik Segemyhr. :-D

I helgen blir det jobb, lika så måndag & tisdag. Sen jobb lördag till tisdag igen :)
Börjar mitt schema på måndag!

Har funderat på att dra med mig mina fina till Åre en kväll framöver, för lite äventyrsbad,saunaworld & god mat =)
Fast med av allt vill jag ju kryssa! :-)


Jaja! Puss


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback