mycket nu.

I fredags kom mina fina från Sthlm, underbart. Jag blir så bortskämd när mamma kommer, jag slapp laga mat HELA helgen, inte ens disken behövde jag ta :) Mysigt. Om någon vecka är det dags för mig att åka ner, ska lämna några kattungar när de är redo för de. Ska passa på att hinna med den goda resturangen inne i stan ;-) + Wasa museumet. (stavning?!)

På torsdags är det dags för studiebesök, som jag längtar. På helikoptern, sen på akuten och IVA. (heter de va?)!
Ska bli ruggigt roligt!




Det här året har varit jobbigt, det har varit motgångar och många tårar många gånger.
Jag hade en dröm, en dröm jag nästan kunde snudda vid - men den blåste bort, inte för alltid, men just nu.
Mina planer på livet sjönk och jag med dom. Kärleken sviktar, jag vet inte riktigt vad den vill, vad jag vill.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback