Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans

Kommer mina synder ikapp mig nu? Mest troligt, men det är okej. Eller nej, det är det fan inte. Jag kan lixom inte ens skriva nått bra här, för det finns inget bra att skriva nu.




DAGENS VILL HA: 4a nya vinterdäck
DAGENS KLÄDSEL: leggins, linne och en tröja 
DAGENS SMINK: inget just nu
DAGENS FRISYR: hästsvans
DAGENS HÄNDELSE: Började praktiken på avd 213
DAGENS LÅT: Chris Medina - What are words
DAGENS PLANER: Sova och kolla svensson svensson
DAGENS SAKNAD: Kärleken!!!!!!!!!!!
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte mår bra
DAGENS DROG: Kolsyrat vatten
DAGENS ROLIGASTE: Då N undrade om man fick ha smink på sjukhuset :P
DAGENS FAVORIT: Den gulliga tanten på sjukhuset :)
DAGENS KÖP: Sushi
DAGENS GODIS: Citron-munnar
DAGENS HUMÖR: Tung
DAGENS ORD: Kom tillbaka


......jag vet vad änglarna skulle säga "/

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback