flickan från de blå <3

Jag älskar henne, mer än vad jag någonsin kunde ana. Jag har en tjej, som förstår mer än jag själv många gånger. =p En tjej som är så oerhört klok och så tillgiven, en tjej vars lycka är total när hon får både paket och hittar egna saker i skogen (älg/renhorn, älgben mm) en tjej som stolt visar upp sig av lycka när man kommer hem. Jag minns när en liten tjej på 8 veckor verkligen försökte för sitt liv att ta sig upp i soffan, men oftast fick ge upp om ingen hjälpte henne när hon hängde från soffan, nu lägger hon huvudet på soffan och kollar på mig, för att få ett godkännade att det är okej att hon bara kliver upp. Ja, jag vet. Jag kan skriva om detta lilla underverk i timmar, för hon är enastående - min fina lilla Zera <3 



Kommentarer
Eva Korall & Quling

Vilken ljuvlig beskrivning på din älskade tjej och fotot är otroligt vackert :) Ha det gott Mia och vi ses väl framöver ;)



Blogg: http://www.sojkennel.se
2011-10-29 @ 20:18:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback