? :D

Jag hade aldrig trott på gudar innan jag såg dig
Hur fel jag haft förstod jag först, när du stod framför mig
Dina spelande muskler fick mig att sukta av åtrå och av törst
Och mystiken som brann i dina ögon, drabbade mitt hjärta först

Det måste varit dig Gud tänkte på när han skapade sin man
För det finns inte någonting, som du inte kan

Hur kan en enda människa få allt och ännu mer
Allt manligt, muskligt är på plats, det är fantastiskt det man ser
Och musklerna i din fasta stjärt får mitt blod att strömma till
Ditt hår är vilt som ett pinat hav, jag kan inte sitta still

Det måste varit dig Gud tänkte på när han skapade sin man
För det finns inte någonting, som du inte kan

Ett smittande leende, längtande läppar och en djup och manlig röst

______________________________________________


Han går som en karl
Han ser ut som en karl
Med en kropp som en karl
Och han kyyyysser som en karl ska
Han har charm som en karl
Han är fräck som en karl
Nochalant som en karl
Men djupt där inne
Har han ett barnasinne

Och jag ska ge allt vad jag har
Till denna underbara karl
Så han blir min för hela livet

Visst kan han som en karl
Ser vad kvinnorna har
Och han ger när han tar
Med en styrka som en karl som har
Jo han ljuger ibland
Och han dricker ibland
Men det struntar jag i
För jag vet ju vad en karl har

Och när jag vaknar
Är det hans famn jag saknar
Jag jag ska ge allt vad jag har
Till denna underbara karl
Så han blir min för hela livet



-------------------------------------------------------------





PUSS från en glad tjej <3






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback