written in the stars

Då har den första kiss-ungen flyttat, hem till Emma & Kristoffer i Sundsvall, hoppas det kommer gå bra men det tror jag nog =) Det va iallafall riktigt kul att hon va här och hälsade på. Hoppas det flyttar någon i morgon också :)

På onsdag är de studenten, ska in i morgon tills på torsdag. Ska kolla när J tar studenten. Herregud, tänk att det är snart 4 år sen jag gick ut, tiden går för fort. 

I lördags var det Sollefteå för våran del, först grillade vi hemma hos Jon och guuuuuud va gott de va.
Jag älskar grillat, underbara vänner, sol, musik och kalla cider! ;D 

Antar att det är dags för mig att krypa ner, praktik i morgon igen... vilket jag tycker är fruktansvärt kul =D

Antar att detta blev ett positivt inlägg, fast jag inte trodde de själv! ;)

GODNATT OCH PUSS PÅ ER!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback