onsdag.

Igår va vi på badet, hade jättekul - jag iallafall. Idag har jag mått ganska knepigt, skit-tråkigt :(
Jag skulle egentligen ha gjort massa uppgifter i skolan, men jag orkar inte riktigt. Ska verkligen försöka orka det i i morgon...eller nästa vecka! (A) I morgon börjar jag på en modifast-kur igen, kommer bli...spännande OCH dö-jobbigt, kommer bli värsta sur-kärringen....tro mig! ;)
Men jag kommer i slutändan, (förhoppningsvis) tacka mig själv för att jag trots allt har en sida som är envis och verkligen kan, om jag vill. Jag ska bevisa för er, vad jag verkligen har kämpat för :)



Jag vill bara tacka gudarna för att jag fick denna underbara lilla vän, hon är enastående och gör allt så mycket bättre.


Sen måste jag bara säga att jag har jordens finaste vänner, ni är allt & lite till <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback