not leaving, not going.

Klockan har passerat halv 1, jag har fixat lite här "hemma". Skolan går rätt bra, jag känner mig dock lite efter, men det ska jag väl fixa :) Jag brukar inte tycka om att vara ensam, men ibland behöver man "egen tid". Att sitta här, lyssna på musik och få pyssla på med mitt i lugn & ro är jäkligt skönt. Att se Zera & katterna mysa tillsammans och se hur hon gång på gång ger dom hennes leksaker (dock kan ingen av dom leka tillbaka på samma sätt som hon önskar) gör mig lycklig. Jag ÄR egentligen lyckigt lottad, även om jag ofta tycker att dagarna är dystra & tråkiga och saknar mening ganska ofta, men när jag sitter här & tänker...så undrar jag, varför? Jag har en toppen familj och toppen vänner som alltid försöker göra allt de kan för att hjälpa mig, jag har en helt enastående hund och 3 sjukt mysiga katter. Jag pluggar för att få en bättre utbildning så jag kan fortsätta jobba på de jobb jag trivs på så sjukt bra. Det finns ju ingenting att klaga på egentligen... Så ska försöka sluta med de =p Motgångar har vi alla, vissa hårdare tidvis, men tyvärr kan vi inte gå genom livet helt oskadda. Egen tid är nog rätt bra, man hinner tänka så mycket och vad mycket man får gjort :)


Några kvällens "bara för att"


Bara för att tvillingarna är bland de bästa jag har ;*



Bara för att dom är awesome




Bara för att kärleken till Zera är oändlig



Bara för att jag älskar min lillebror mest av allt



Bara för att vänskapen betyder massor.



Bara för att han alltid är så jäkla toppen.




Bara för att han är så stor & vacker



Bara för att VI saknar & älskar henne dagligen <3




Godnatt på er! PUSS.


Kommentarer
P.

Miss my little sister. Dont go away from me, ever! <3 I cant loose you to.



2011-03-24 @ 19:33:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback