If love could have saved you, you never would have died.



Ibland önskar jag att jag kunde skydda alla mina nära & kära ifrån de onda, men tyvärr funkar det inte alltid så.
Jag kommer aldrig kunna skydda er ifrån de, men att hjälpa er igenom de. För mig är ni livsviktiga och när mina vänner har de tufft, så känns de...jag blir stum & det bara...gör så ont! Att se dom människor man älskar gå igenom svåra tider är verkligen inte lätt, just för att man alla gånger inte kan hjälpa till. Men jag vill att ni ska veta, att om jag kunde...skulle jag aldrig låta nått ont hända er.
Jag är så glad, att jag har mina fina vänner och att de finns vänner som behöver mig ibland.

Jag älskar er, oändligt ♥


Kommentarer
Magda

Kramar Mio<3



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2011-03-08 @ 20:52:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback