tillbaka i Hammarstrand!

Hemma på Hammarn igen, efter en av dom härligaste veckorna på lääääänge! Hann med en hel del, jag är nöjd. Ville dock inte åka hem, utan hade kunnat stanna bra mycket längre, men skolan börjar ju snart :(
Jag gillar det nya huset mamma och c.o bor i, såå mysigt och jag är lite avis. Jag vill oxå bo i ett hus tillsammans med min kärleeeeek!

Jag är glad, så oerhört glad. Att få hålla om Sebastian varje dag...va så oerhört skönt, att min lilla lillebror blivit såå stor? Ja, iofs har ju dom andra också de, de fyller ju faktiskt 17 på måndag och Sebastian 10 den 27:e.
Buhuu, jag vill ju att de fortfarande ska vara mina SMÅsyskon. Kan nån stanna tiden? =p Att hålla Sebastian i handen och känna hur hans lilla hand håller i min hand, får mig att få gråten i halsen. Gud vad jag älskar denna lilla kille, mest av allt på HELA jorden <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback