söndag.

Vädret verkar svika idag, trist. Men Zera och jag får mysa inne istället..föresten blir hon 13 månader idag <3 :)
Större delar av helgen har jag spenderat i Halån! Medans alla andra har varit på gatufesten har vi tagit de lungt. Jag har ont, men det går över antar jag =p Jag & Jon satt igår och letade tatueringar, så snart så :D








Ni förstår inte att de sårar, ni tror att ni hjälper men det gör ni inte. Kan ni inte bara sluta säga vad ni tycker och låta oss vara? Jag tycker ni kan sluta döma, problem har alla. Jag tror lixom mer på att det finns bråk i ett förhållande än utan, men vad vet jag? Kärleken besegrar allt, så är det bara. Jag tycker bara inte att NI har rätt att säga som ni gör, när jag inte ens får en chans att försvara eller förklara mig.
"Vill man ha sommar, får man stå ut med vintern först"

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback