jag kände mig så................fånig?

Okej, nu har det gått en vecka igen! Tänkte säga att det inte har hänt särskilt mycket, men det har det ju faktiskt. Kaffestugan med grabbarna i fredags, jag & R va nyktra och körde.
I lördags va det döviken & som gällde, dag som kväll. Jag hade en extremt rolig kväll, tills jag kom hem och en timme senare kanske... Nåja, shit happends! Men kvällen där uppe va kanske hur kul som helst! Sen for vi och badade i älven, tror det bara va Wasse & Jag som bada =p Ja jävlar...


Idag kom Pappa & Lotta hem från semestern, snart är det min tur att få åka iväg ;D
Har dock lite ångest, ska jag åka på fredag eller på söndag natt? Jag veeeeeeeeeeeet inte....




you complete me ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback