dag 7

Min bästa vän - men låt mig säga vänner.

Jag har faktiskt några vänner, som ligger mig allra närmast hjärtat. det betyder dock inte att dom andra är sämre, absolut inte. men en del är närmare av olika anledningar... - so let's go :)


Petra: Tjejen som förmodligen är min soulmate, jag är helt hundra på de. Vi har gjort allt & lite till. I snart 10 år har vi hängt ihop, otroligt vad tiden går fort. Vi kan, om vi vill alltid prata med varandra. Den här vänskapen är kravlös, vi behöver inte hänga ihop jämt men vi vet vart vi finns när de behövs. Om det är nån som kan göra mig tokig & glad så är det denna donna. Inte biologiskt, men i hjärtat är hon alltid min storasyster <3
Petra - jag älskar dig, no matter what!



Magda: En totalt stor jävla stjärna, HAHA! Har väl känt dig sen vi gick i lågstadiet, tror jag. Vi har haft mycket skojj tillsammans och jag mår lika bra varje gång vi ses och vi lyckas ALLTID få in nått tok-skratt tillsammans. Om det va nån jag INTE vill ha med på en öde ö så är det Magda, hahahahaha. Hon vet nog allt om mig och ändå så är hon min vän, fantastiskt va? ;) Magda lyckas med allt man inte borde och lite till, hon är helt unik och jag diggar henne till 110%. Världen borde ha fler som du, allt skulle bli så mycket roligare & tokigare då :) Älskar dig Maggie <3


Fredrik: Vad ska jag säga? Min bästa vän, min storebror, min hjälte. Utan honom skulle seriöst mitt liv se mycke värre ut, jag vet inte ens om jag skulle orkat med att ta studenten & körkortet. Om han inte fanns, vem skulle då hjälpa mig uthärda livet där ute? vem skulle ta hand om mig om du inte fanns? jag kommer vara dig evigt tacksam för allt du gjort och kommer göra. <3 Jag älskar dig Fredrik. 


Jon: Nykomlingen i mitt liv, sisådär 6 månader sen kanske? Vart ska jag börja? Han skulle säkert ge mig hela världen om han bara kunde de och tvärtom, en vän för livet och en vänskap som är så betydelsefull att jag skulle gå genom eld & vatten för att bevara den. Vi kramas varje gång vi ses och vad känns bättre än att få kramas med en av de personer som man tycker allra mest om? =) Vi har hunnit med mycke styggt, men ack vad kul vi haft :) Jag skulle kunna skriva i timmar här, men det får räcka såhär. För att få mig att sluta umgås med dig, så måste dom spärra in mig först. Älskar dig sunshine <3 =D


Mina absoluta favoriter, tack för att ni finns. jag älskar er, så oerhört mycket.
Ja, jag älskar er andra också & det vet ni. <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback