kör allt nu så jag slipper den här jäkla listan :P

Dag 12 – I min handväska - När jag väl har handväska finns de typ allt: Smink, tamponger, kvitton, småpengar, plånbok, telefon and so on.
 
Dag 13 – Den här veckan - Jobbar jag lite, sen ska jag bara mysa med vänner & med vovven <3

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? - Svarta leggingg, rosa linne & svart tröja utanpå. + underkläder

Dag 15 – Mina drömmar - jag har många drömmar....vet inte ens vart jag ska börja? pengar, familj, hus ?

Dag 16 – Min första kyss - den minns jag, det va med Robert N i Jockes stuga :)

Dag 17 – Mitt favoritminne - Dagen då mina syskon föddes

Dag 18 – Min favoritfödelsedag - den har jag nog inte haft ännu. kanske när jag fyllde 18 då..

Dag 19 – Detta ångrar jag - pass. det finns mycke de :p

Dag 20 – Den här månaden - vill jag jobba mera

Dag 21 – Ett annat ögonblick - När jag fick se min fina Zera första gången <3

Dag 22 – Det här upprör mig - idioter..

Dag 23 – Det här får mig att må bättre - skratta med mina vänner =)

Dag 24 – Det här får mig att gråta - minnen

Dag 25 – En första - Vän, Emma!

Dag 26 – Mina rädslor - spindlar & andra smådjur.

Dag 27 – Min favoritplats - Västerhaninge <3

Dag 28 – Det här saknar jag - Mayvon, Mormor, Micke & Henke N och pengar =)

Dag 29
- Mina ambitioner - ja..säg de?

Dag 30 - Ett sista ögonblick - Hmm....jag vet faktiskt inte.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback