beslut är svåra att ta

När ensamheten tar över, kommer alltid tankarna. Jag undrar när jag senast tog ett beslut angående mig själv som jag verkligen trivdes med, eller ja..ni förstår? Så fort jag beslutar nått, ångrar jag mig alltid, fast i det vanliga trillar jag alltid tillbaka, VARFÖR? Vad är jag så förbannat rädd för? :-s
Är det rädslan att förlora, när jag äntligen vågat satsa? Eller vet jag för mycket om de val jag ska ta så därför drar jag mig undan eller är det bara så att jag innerstinne vet att det kanske är fel?

Jag tror jag ska ta en promenad med min hund en stund, iallafall gå ut & leka lite! :)
Fast, just nu ligger hon & snarkar...så jag går ut när pärlan har vaknat <3
Tänk att min Zera snart blir 9 månader (10 mars), i snart 7 månader har hon bott hos mig & förgyller mitt liv
med så mycket hyss & kärlek. Underbara lilla troll-unge =D



Over and out ^^.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback