vi brukade vara kungar av sommaren.

Sitter i Östersund och funderar på livet tillsammans med min vän & min hund (ja vad Zera tänker på vet jag iofs inte)...det går framåt för mig, utan att jag ibland inte vet om det, tex idag...hade kurs-slut och vips hade jag tid för avstämning på den kursen så alla uppgifter blev klara...Härligt! I helgen blir det jobb, från fredag till söndag. Hösten närmar sig med storm steg, det känns lite sisådär med de tycker jag - jag är ju trots allt ett sommarbarn, även om hösten har sin charm.

Ja, det börjar verkligen gå framåt med det mesta. Min otroliga jävla bantning är snart klar, inte alls långt kvar (det här känner jag igen, hahah) men ärligt...såhär nära har jag inte varit på länge och det är dryga 5,5 år sen jag vägde såhär lite. Om jag känner mig duktig?....Oh ja, speciellt när vågen visar mer än - ja det får ni veta senare! Jag kan nog inte förstå, hur stor jag egentligen var och ändå har jag en del "hull" kvar på min kropp!


älskling, för ett år sen såg du ut såhär, ca 6-8 kg  ♥




Idag ser du ut såhär, du väger nu mellan 34-35 kg ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback