ibland känner jag mig.............så ensam!

Måndag

Skola idag och i morgon. Har nyss gjort klart allt i geriatriken utom de sista grupparbetet, känns skönt!
Det blev ett patientfall om en tant som hette Lina :P På fredag blir det lite shopping, till min bil denna gång dock :(
Men den måste ju lagas den också. På lördag pratade vi om att dra till stan (det va nått grabbarna ville se) och på Marité - har aldrig varit där, hoppas vi kommer iväg.


Sommaren har inte varit bra, inte direkt! Jag har känt mig så ensam på nått vis, när det har varit nått har jag nästan alltid tittat på...om jag ens varit där!





" Giving up does not always mean you are weak,
sometimes it just means your strong enough to let go"


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback