Min milhöga trygghet har rasat..

och det kommer ta ett bra tag att orka bygga upp den igen!


Idag är det den 1a september, solen skiner och jag ska strax bege mig mot Nipängen igen :)
Ska bara ner & köpa hundmat åt Zera och lämna tillbaka en film vi hyrde igår. Ska möta upp kära P. innan jobbet också, för hon ska ta hand om Zera medans jag jobbar...love my friends! (dom vännerna som aldrig skulle göra mig illa) Jag börjar tappa greppet om mitt liv, det är på väg att rasa igen och jag vet inte nånting. det tär på mig.. Det va länge sen jag skrattade nu, sådär ordentligen och på riktigt...jag saknar mina grabbar, dom brukar alltid få mig på gott humör :(


Chris Norman - For you



5 år idag, det är klart att jag tänker och minns <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback