jag älskade dig först

En uppdatering kanske? :) Oooookej.....here we go. Zera blev 13 veckor igår. Idag va vi till Veterinären för en spruta, har inte funnits tid fören idag. Hon växer så det är hemskt, vart tar tiden vägen? ;-)
Hon har snart gått från söt till snygg ;) min lilla kärlek.




Jag är tillbaka på jobbet, känns awesome. Skönt att det äntligen rullar på igen. Det va kanske skönt att tiden nånstans stog stilla då, men inte nu. Hursomhelst, jag är tillbaka för att stanna :)

Annars är livet........rätt bra faktiskt. Det händer mycket, men egentligen ingenting. Jag tänker så mycket att allt annat verkar stå stilla. Bra eller dåligt? Bra vissa stunder men även dåligt. Ja, jag vet inte. Kanske är det dags att försöka sluta tänka och bara gå vidare trots att saker känns & bränns? Uppenbarligen...det finns dom som klarar av värre saker än det här..så varför skulle inte jag göra det?


Over and out / Mia

Kommentarer
My

Snygg hon är :)



Blogg: http://myafsolhem.blogg.se/
2010-09-10 @ 13:23:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback