tur jag har en egen F.

Idag har jag jobbat, på blå. Det är roligt att vara där tycker jag :) Skönt att få variera lite!
Dagen gick bra och nu är jag ledig tills på fredag, fast jag har lagt mig tillgänglig i veckan så vi får se..
Jag vill jobba mer, förutom i morgon då jag förhoppningsvis ska umgås med en vän som jag inte sett på länge :)


Jag är lyckligt lottad, som har en alldeles egen och underbar F. Som finns där i alla lägen, oavsett vad
Som stöttar mig, även om jag gjort fel. Som förstår mig, utan att jag ens behöver säga nått. Du är nästan viktigare för mig än mitt eget hjärta!

Kommentarer
Kajsa

Ja usch, man ska inte behöva vara ensam när det händer nåt sånt. Det är så tragiskt också när dom inte är speciellt gamla.



Blogg: http://kajsalinnea.blogg.se/
2010-05-10 @ 20:49:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback