hemma fru..

Ja, jag känner mig faktiskt som en sån vissa dagar. Jag städar rätt ofta, samt att de dagar jag är ledig, så försöker jag alltid ha maten klar eller åtminstone hålla på med maten när min F kommer hem. Idag står kycklingwok på menyn.. Det är det minsta jag kan göra när han jobbat hela dagen. För visst är det skönt att komma hem från en dag på jobbet & ha maten serverad på bordet när man kommer hem..
Sen är det ju bara sååå kul att laga mat tycker jag.. Skulle vilja ha ett stort kök så jag kan stöka på massor på min lediga tid, tex göra matlådor att frysa in. Tyvärr är jag ju världelös på att baka bröd, bullar osv. Men det ska bli ändring på det ;) Tårta kan jag göra, det är jättekul och goda blir de också! Kanske man ska satsa på ett yrke inom mat eller bageri? :P hahahaa...





Idag har jag umgåts med D & A igen, mycket trevligt. Vi tog en sväng på byn i solen. Jag älskar när sommaren är på väg, det känns som om hela byn vaknar till liv. Jag älskar Hammarstrand sommartid, det är så ljuvligt. Men vintertid? Näääe...jag gillar varken snö eller Hammarstrand vintertid.



Kärlek är inte ord, det är handlingar.


Kommentarer
stina

ja det är VERLIGEN tur att det inte sitter i mungipan :) usch.



fin blogg du har :)



Blogg: http://kalaskula.blogg.se/
2010-05-12 @ 18:19:20
Kajsa

Haha, du kan gärna få komma hit och vara hemmafru, för det är inte jag så bra på:P



Blogg: http://kajsalinnea.blogg.se/
2010-05-12 @ 18:58:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback