ikväll känns de jobbigt.

Dieten går rätt bra, det är inte det att jag har sockerbehov, utan mer att jag vill ha mat. Är inte med minsta sugen på godis eller dylikt, men däremot på tacos osv... Jag har ont i huvudet och mår dåligt, jag tycker att det är en jobbig dag idag, trots mina - 3 kg. Kanske är det för att jag är allmänt leds idag som det känns extra svårt.
Jag vet ju varför jag gör det här och det peppar mig, men visst känns det jobbigt att behöva gå ner 17 kilo så snabbt som möjligt. Iofs har jag bara 14 kg kvar... Tack snälla ni som stöttar mig, det får mig att vilja detta ännu mer. Aja!!!


Kommentarer
Magda

Att lyckas med detta går ut på att klara dessa dagar, de jobbiga dagarna. Du gjorde det idag, du visade hur stark du är och att din vilja kommer få dig att nå ditt mål. I morgon är en ny dag. <3



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2010-03-26 @ 23:10:56
stefan

Det där fixar du lungt... kunde jag 17-18kg på 5-6 månader så kan duå!

se bara till att vara stolt och ha kul..



2010-03-26 @ 23:27:07
jessica

kämpa på gumman :-) får man fråga hur du gör? vill ha lite tips jag också ;-) tycker det är så svårt att hitta tips :-(



Blogg: http://mmlaffe.blogg.se/
2010-03-27 @ 08:44:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback