hos oss på solhemsvägen

Minns ni att jag en gång skrev, att när jag ska göra nått speciellt (resa tex) så får jag alltid typ munsår eller nått sånt? När jag skulle åka till Egypten så fick jag munsår och givetvis nu när jag ska ut på kryssning så har jag fått munsår IGEN....verkar inte som om min kropp vill att jag ska vara ute & "resa"..SÅ TYPISKT!

Ikväll är det tv-time för min del, nu hos mamma så har hon ju kanal 4+, så det blir det okända ikväll kl 20, i följd med Andra Avenyn kl 21, såå bra den serien är. - me love. Iallafall, det är tomt här utan lilla Polly :( vad jag önskar att hon kom hem, om jag ser henne stryka omkring här i sommar...så kan ni ge er fan på att jag kommer att ta hem henne, oavsett. det kommer alltid vara min lilla favvo-tjej. :'( 

Iallafall, på fredag är det äntligen dags igen. Synd bara att min fina vän inte kunde följa med :/ Men hoppas det kommer fler tåg :) 


Nu sitter jag här med nymålade naglar och kollar på när mamman lagar mat. Jag ska försöka fixa hennes hår sen, trevligt trevligt :) 


Sen måste jag tillägga att jag har jordens bästa älskling, bara så ni vet det <3
Bara det att han står ut med mig, säger väl en hel del? Jag är så glad att du älskar just mig, älskling.
Och ännu gladare att du är min och att du alltid stöttar mig & ställer upp för mig. tack, du fina.



Byebye!

 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback