flitiga Mia.

Idag steg jag upp runt 10 tiden, kollade på våra bästa år och sen satte jag igång med städningen jag har tänkt att ta tag i flera gånger nu.. Ut med alla mattor, dammsuga och skura alla golv, rensa hatthyllan från onödigt raffs, bytt lite dukar, vattnat blommor, städat inne på toaletten, bäddat sängen (dock inte rent), slängt saker i tvättkorgen som Fredrik ska få bära över till andra lägenheten så jag kan tvätta och så ska vi ta bort ljus-slingorna ute idag.. T. har varit här & lämnat lite filmer, samt surrat ett tag.. =0) Så nu sitter jag & kollar efter en ny bil på blocket, vet precis vilken typ av bil jag vill ha och tur att det inte är så dyra! ;-) * vill ha, vill ha*

Idag va jag 1 hg från mitt första "del-mål", surt! :p (för er som inte vet det så ska F. belöna mig med nått varje gång jag kommer till ett "del-mål"... ;)


Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

Va flitig du varit idag då :D



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2010-03-31 @ 21:35:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback