dag 3 avklarad!

Dag 3 avklarad, vågen visar - 2.1 kg. Wiiie! Får se vad som hänt i morgon..
Jag ska i den fina vita klänningen min mamma gav mig :) Fast, det är ju inte det som står som prio 1 på listan.
Om ett år eller två kanske jag nått mitt mål & kan vara stoltare än någonsin? :) *bliiir ni nyfikna nu?!*

 

M: JAG ÄR GLAD ATT JAG HAR DIG, TOKFIA! <3


Sandra; om du läser detta lyckades jag fippla bort ditt användarnamn samt lösenord till din blogg, skicka ett mail :) Jaaa, visst är snyggingen fin..Travare, efter Aaby Pila & Kvadrigo (heter han så?! :S) haha, aja! whatever! Han är riktigt tjusig iallafall! =D


Kommentarer
magda

Jag är glad att ha dig med! Och du ska få se något då ja kommer hem...... crazy!



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2010-03-26 @ 13:13:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback