på små rosa moln!

Varje dag känns så oerhört bra, även om det är tungt när vågen står still (men jag går iallafall inte uppåt)..vissa dagar vill jag inget hellre än att bara gråta...det tar sån tid, men jag vet ju det, -17.5 kg är inget man gör på en vecka eller två. men jag är nöjd, så förbannat nöjd att jag äntligen lyckats även om det tar tid.
Jag längtar så tills det är klart! Nåväl..


I morgon bär de av mot Sundsvall med E. ska bli riktigt roligt faktiskt =D Ska försöka hitta mig en jacka samt nån fin midsommar-klänning kanske? Kanske nått till crousingen å....jag menar, efter -12.5 kg måste man väl få köpa nya kläder? :)

På tisdag ska jag klippa mig, awesome. som jag längtat...


Ja, allt känns bra just nu förutom att jag saknar min Petra :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback