med en tår i ögat :´)

Västerhaninges 2 finaste flickor har gått ut 9:an.
(Simon också såklart, men tror inte han va med på balen så därför finns han inte på kort)





Våran Kusin Caroline & min lillasyster Emma
- 9:ornas avslutningsbal.
Kan inte fatta vart tiden tar vägen någonstans? Tänka sig att mina små-söta syskon + kusin fyller 16 nu i aug, de får fan börja ÖVNINGSKÖRA? I höst börjar de på gymnasiet och vips så tar dom studenten och får familj..
JAG gick nyss ut 9:an, fast det är 6 år sen? Herregud, stanna jorden...det går alldeles för fort det här.
Jag tycker verkligen att dessa donnor är hur fina som helst, eller hur?
PUSS PÅ ER :*


Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

Min lillasyster gick också ut 9an.

Helt sjukt vad åren går!



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2010-06-15 @ 21:51:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback