gårdagen!

Min dag började redan kvart över 7, då jag fick följa F och lämna hans bil på verkstad, sen hem och slänga i sig frukost och hann med nöd & näppe svälja fören farfar kom, vi skulle till stan fram&tillbaka och köpa en sak till hästen. For sedan till Rävanäset en sväng, sen hemma igen runt 1 och började städa lägenheten. Halv 3 ringer pappa och undrar om jag kan följa med till Sundsvall för han gatt ha nån som körde hem bilen eftersom han skulle hämta motorcykeln, sagt & gjort...kl 16 for vi neröver. Jag, Linus och Rebecka tog en sväng på Birsta och IKEA, kom hem med en hylla till badrummet och en ny matta i vardagsrummet.  Halv 9e va jag hemma och då for vi och hämtade Fs bil igen, for till Gulldalen och sen vidare till Rävanäset en sväng..Väl hemma börjades de byta matta och monteras hylla, superfint blev det! Halv 1 låg jag i min säng igen, mycket nöjd efter den långa dagen, dock ringde klockan 05:45 i morse så idag har jag jobbat.

Iallafall, jag är trött i kroppen idag, väldigt trött.


Viktnedgången då, jo tackar som frågar... - 11.5 kg just nu, men usch så trögt det går. Vissa dagar vill jag bara äta allt som finns i kylen & frysen, men vissa dagar sträcker jag på mig och tänker; "fan mia, 11.5 kg, du klarar väl 6 kg till" MEN...det är kämpigt :)


Kattungarna är nu 6 veckor och mer vild än tam, haha! 3 är tingade, eventuellt 4a. Så det finns 2 kvar.
En orange och en grå med lite vitt och eventuellt en hona med tummar. =)

Bye^^


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback