awesome <3

Mina godingar kommer hit på crousingen...fyfan va kul vi ska ha, kommer bli en awesome helg ;-)
Va på systemet idag och beställde hem lite dricka tills dess, trevligt.
Idag är solen framme, men jag vet inte om jag tycker att det är varmt?
Inte hittade jag någon jacka heller i Sundsvall, så jäkla typiskt. Behöver en...för jag har ingen, ingen sån där "fin" jacka.. SUCK.


Inatt hade jag jordens jobbigaste dröm, jag har aldrig haft sån panik när jag vaknat.
Jag hade gråtit så kudden va alldeles blöt och mina ögon sved som tusan och jag hade verkligen panik, tack gode gud för att det va en dröm. Jag vet inte om jag skulle klara av mitt liv om den drömmen hände på riktigt. fy, börjar gråta bara jag tänker på det. :( -love you, endless-


Nåväl..=) sitter och lyssnar på kenneth & the knutters, fina minnen av dessa låtar och de gör mig så glad...vill ha sommarvärme nu. Vill ha allt som hör sommaren till ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback