what a nigth..

Idag hade jag planer på att hälsa på min farmor, men eftersom att jag hamnade på fest & på godset igår & drack alldeles för mycket, så har jag ingen ork till nått idag & av nån jäkla anledning så har jag förbannat ont i min högerfot. I morgon väntas de jobb mellan 7:30 - 12, så jag kanske äker dit i morgon istället...

Ringde till läkaren i torsdags, så den 2/3 ska jag få komma in till Ösd's Sjukhus...igen!
Men gillar inte jag Ösd's sjukhus, för alla blir bara hemskickade och ingen verkar bryr sig egentligen.
Man skickas lixom hem, sen får ödet bestämma. Jag har varit inne för samma sak i snart 4a år, men inget har blivit bättre, hur länge ska man orka? De får en sista chans nu och gör det inget mot detta, så byter jag fan sjukhus och ber dem dra lååångt åt .......


Hoppas jag kommer iväg på badminton/innebandy'n ikväll..Jag vill, jag vill, JAG VILL.
Jag ska försöka, men hur det går får vi se. Dumma fot..

NU ska jag gå & dricka en liter vatten ungefär.. :)


En månad har gått och vi saknar dig så innerligt ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback