torsdag.

Jag har inte varit ute på flera dagar, gillar inte det här! men ikväll eller i morgon ska jag på ica...

Jag har iallafall börjat med LCHF dieten igen, sist jag gjorde det gick jag ner 5 kg på nolltid kändes de som.
Så vi får se, jag känner mig mycket bättre iallafall... och jag som trott att jag har gått upp massor i vikt, men igår när jag ställde mig på vågen, visade de samma resultat som för 4 månader sen....toppen! Jag trodde lixom att jag skulle få börja med att gå ner 10 kg innan jag kom ner på den vikten (ja, även den är alldeles för mycket) men jag blev glad att jag stått stilla! Jag är taggad.. Men idag är det -21 ute, har INGEN lust att åka i nått skidspår då, men vi får se.. Nu ska jag ställa in kycklingen i ugnen, gud va gott det är med kyckling :)


Puss! ;-)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback