so wrong.

Jag som trodde jag skulle kunna sova inatt...:( fast, iofs...sov när M. skickade sms, men sen dess är det kört..haha!  Kollar på 4:an, de är om apor & finns det nått djur jag skulle vilja jobba med så är de apor... :)
hur gulliga är de inte då? :-) men här va det en som ramlat & slagit sig, blödde näsblod stackarn. men det gick bra till slut...

Jahopp, jag undrar vad jag ska hitta på nu då! :)
Kl är för lite för att dra igång både musik & dammsugare, så jaaa... jag får snällt vänta.
Till veckan blir det kanske Ösd, med en av mina favoritflickor.. det gillas!
om ca 2 veckor blir det Sthlm för min del, om ekonomin tillåter vill säga.

Sen vill jag åka cinderella, måste flirta in mig hos mamma & stefan..
Men det ska nog gå bra, det brukar det göra! *host*




Return - Sing me a song
värd att lyssnas på.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback